Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Mannen får bunad

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-17, 21:59   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen får bunad

Etter fundering av underforum havner det her: mannen får bunad! Er vi skikkelig heldige får han den til 17. mai!

Han har hatt lyst på bunad i flere år, men ikke bestemt seg for hvilken. For å hjelpe han med å få tatt en beslutning fikk han bunadssølv og tilbehør av meg til jul, og resten av bunaden som gavekort. Valget falt på herrebunad fra Gudbrandsdalen (siden jeg kommer derfra) og i dag har vi vært hos syersken der oppe som skal sy den, og fikk tatt mål og valgt stoff til vest.

Han blir så fiiiin! Og så er jeg så innmari glad for at vi fikk en avtale med hun som skal sy den, hun er skikkelig dyktig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.