Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

En skikkelig god (og enkel) focaccia?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-17, 22:59   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

En skikkelig god (og enkel) focaccia?

Vi er veldig glade i foccacia, spesielt den de lager på Meny Helgeroa (andre Menyer er ikke like gode), i tillegg har jeg fått servert en helt magisk foccacia på Stokkøya i Trøndelag.

Det hender jeg baker selv, og da bruker jeg en oppskrift som står i læreboka til mat & helse for 9.trinn. Den er grei den altså, men ikke noe mer enn det.

Nå skal jeg om en liten stund bidra med foccacia til en fest, og kunne tenkt meg å gå opp et par hakk.

Jeg trenger en oppskrift som gir en skikkelig luftig, sprø og ordentlig digg foccacia.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.