Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken farge skal jeg male stolene i?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-17, 23:23   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken farge skal jeg male stolene i?

Jeg har kjøpt hytte, og er i full gang med å planlegge innredning. Til spisebordet har jeg kjøpt flere ulike pinnestoler, og tenker å binde det sammen med at alle males i samme farge. Men hvilken farge? Jeg tenkte først en turkisaktig farge, så var jeg innom grå, men nå heller jeg mest mot hvitt.

Veggene er beiset i fargen Skumring, karmer og taklister er hvite, taket er hvitlasert. Kjøkkeninnredningen er hvit, og sofaen som skal stå i stuedelen er grå (Karlstad fra Ikea).
Bordet trooor jeg skal være et gammelt, stødig furubord med hvitmalt understell og topplate som enten grønnsåpevaskes eller beises i fargen drivved. Og så gjør jeg det samme med sofabordet.

Legger ved bilde fra lik hytte, så får dere sett vegger/tak/kjøkken/stuedel.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Spisestue.jpg (190,7 KB, 82 visninger)
Filtype: jpg Stue.jpg (211,3 KB, 77 visninger)

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.