Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Skal du lese Harry Hole Tørst?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-17, 19:21   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du lese Harry Hole Tørst?

Mja. Nei, jeg tror faktisk ikke det. Nå er det minst to Hole-bøker jeg ikke har lest, og grunnen er rett og slett at de ikke når opp i konkurransen mellom så mange andre bra bøker, også krimbøker. Den store svakheten ved de siste bøkene, slik jeg ser det, er at de er minst 50 sider for lange. Å skrive side på side i en krimbok etter at leseren forlengst har skjønt hvem morderen var, skjønner jeg ikke vitsen med. Jeg føler at Nesbø prøver å forklare mange rare greier som har skjedd midt inne i handlingen, og som vi burde ha fått forklaring på der og da(ikke selve plotet, andre greier) på slutten av boka- etter at han strengt sagt burde skrevet The end. Sånt irriterer meg, så jeg tror ikke "Tørst" blir å finne på mitt nattbord med det første.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.