Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Er dette vanlig?
Ja, jeg ser ikke noe spesielt med denne episoden? 4 8,33%
Nei, det er veldig uvanlig å ha favorittplasser hvor hvem som helst kan sitte 34 70,83%
Tja, jeg tror nå det er du, him, som er som en magnet på spesielle folk! 10 20,83%
Deltakere: 48. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-17, 14:48   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)

(har hatt det så gøy på FP denne uken - håper jeg får masse ledig tid til å henge her! )

Er så nysgjerrig på hva dere tenker om dette. Jeg sitter i et semi-offentlig fellesareal og spiller på mobilen, mens jeg venter på at mannen min skal ringe meg (vi skal gjøre en avtale om noe som skal skje på ettermiddagen).

Da kommer det en gutt/mann bort til meg og spør om jeg skal sitte der lenge siden jeg sitter på yndlingsplassen hans. Jeg blir litt beflippet siden det er mange andre ledige plasser og spør om det er noe spesielt med plassen hvor jeg sitter? Og da svarer han "Nja, nei, han vet ikke om noe forskjell, men det er nå den han liker best" og legger til at jeg selvfølgelig må sitter der så lenge jeg trenger, han bare lurte på når jeg var ferdig.

Jeg bare lurer: Er dette vanlig? Ville du blitt overrasket? Hva hadde du svart? (Jeg svarte jo med å lurte på om det var noe spesielt med stedet jeg satt)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.