Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hva skal jeg gjøre med lettrømmekesamen?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-17, 21:49   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal jeg gjøre med lettrømmekesamen?

Jeg har en boks lettrømmekesam fra en bitteliten gård med blide kuer, og lurer på hva jeg skal lage med den? Jeg er ingen stor rømmespiser egentlig, men siden denne er så luksus må jeg finne på noe skikkelig digg med den!

Dessverre har kjøkkenmaskinen gått fløyten, så skal det bakes bør det helst være eltefritt (eller hvertfall eltelett), eller noe helt annet.

Vi er i grunn ikke sausemennesker, så ikke vits i å lage noe slikt heller. Kan jeg evt. fryse den til en senere bakeanledning? Jeg skal bake en sjokoladekake senere i vår som krever rømme.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.