Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-17, 16:28   #11
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg har tro på en Sana-Vilde-bonding. Kvart menneske er ei øy. Noen øyer er mer utsatt for Fake-Sara enn andre. Jeg tror Sana får øynene opp for at hun ikke nødvendigvis er helt alene med følelsen av å være utstøtt. Dessuten kjenner hun Vilde godt nok til å vite at hun ikke er ondsinnet, selv om hun kan være korttenkt og løsmunnet i sin iver etter å bli godtatt.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror Sana er ordentlig glad i Vilde, det syns jeg hun har vist før, selv om hun også er irritert på henne. Jeg tror hun nå plutselig så at Vilde ikke er sleip og svikersk, men sårbar og utnyttet.

Gulroten er mange ting, men definitivt fallos. De er jo ungdommer og hun har selvsagt masse seksuelle følelser også, som hun skal sortere og håndtere.

Jeg er helt enig. Vilde trenger stødige, ærlige personer som er virkelig glade i henne, og som maggypop sier; Noen øyer er mer utsatt for fake-Saraer enn andre.

Jeg leser Freud for tiden. Seff er gulroten fallisk!

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.