Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-17, 23:27   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?

Jeg leter etter en e-post. Jeg har lett etter den tidligere, og aldri hatt problemer med å finne den. Jeg bruker gmail, og det er jo alltid lett å søke. Jeg har søkt på et telefonnr jeg vet jeg fikk oppgitt i mailen, jeg har søkt på endel ulike ord jeg vet har vært brukt i mailen, på navnet til firmaet hun jobbet for, osv osv osv. Men det er søkk vekk. (Jeg husker ikke navnet på personen som har skrevet mailen.)

Mailen gjelder et finansieringsbevis til kjøp av bolig, og det skulle bare være gyldig i 3 mnd. Men er det i det hele tatt MULIG å legge inn noen form for "selvsletting" av mail etter en viss tid?

Det var endel mailer frem og tilbake. Justere litt på maxpris, innsending av feil selvangivelser, osv. Men jeg finner absolutt ingenting av hele korrespondansen.

Eller må jeg bare skylde på meg selv og at jeg har vært borti slett-knappen på noe vis?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no