Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken type kjole til vitnemålsutdeling i 10.?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-17, 19:12   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken type kjole til vitnemålsutdeling i 10.?

Hva slags kjoler er vanlig å ha på vitnemålsutdelingen på ungdomsskolen? Jeg vet at det på en skole jeg kjenner godt til er vanlig med fotside kjoler av typen jeg vil karakterisere som ballkjole. Men på min datters skole har jeg ikke peiling. Av flere grunner vil jeg ikke at hun skal skille seg for mye ut, og det er ikke et tema å spørre medelever om akkurat dette.

Hadde håpet det var vanlig med en kort sommerkjole som kan brukes ellers i sommer også, men frykter at normen er annerledes.

Hva er innafor og hva er ikke?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.