Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Forsikring og sykdom

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-17, 16:01   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.662
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Forsikring og sykdom

Min mor, jeg og mine to barn har bestilt tur til Polen førstkommende helg, reprise fra i fjor. Hun har bestilt og betalt flybillettene for alle fire. Hun har egen reiseforsikring og jeg har som dekker meg og mine to barn, ulike selskap. Nå er hun blitt syk, tviler på hun er i stand til å reise til helgen og hennes billett vil i alle fall bli dekket av reiseforsikring. Vil sykdom hos henne kunne gjøre det slik at våre billetter også kan refunderes av mitt forsikringssselskap? Vi tre kan selvsagt reise, men vi hadde sett for oss å være to voksne og dele oss litt med barna og turen blir ikke som planlagt. Noen som vet? Det er heldigvis ikke snakk om dyre billetter, så i verste fall taper vi noen tusenlapper om vi ikke drar og heller gjør noe annet.

Hotellet kan avbestilles inntil dagen før, så den biten ordner seg.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 27-06-17 kl 16:18.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no