Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hijab

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-17, 09:12   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hijab

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Godt poeng. Hvorfor tok du hans etternavn, og ikke omvendt? Brøler ikke, snakker rolig

Fordi jeg er tradisjonell og ganske fastlåst i gamle kjønnsroller, tror jeg, rett og slett. Skal også tilstå at jeg hadde tenkt adskillig mindre gjennom dette for 17 år siden enn i dag. Jeg SYNS det er koselig at alle i familien har samme navn, da, og å få mannen til å skifte hadde krevd adskillig mer trumfing gjennom fra min side enn jeg var komfortabel med. Jeg tror det er litt opplest og vedtatt blant folk vi kjenner at jeg er den mest "bestemte" i forholdet, og om han hadde byttet navn i tillegg så hadde det nærmest blitt et tøffelstempel, tror jeg... (Ikke alment! Men for ham hadde det nok blitt det). Jeg er usikker på hva jeg hadde gjort i dag, jeg hadde nok landet på en mellomnavnsløsning.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:59.