Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ullbukse til herre?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-18, 01:46   #27
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Lanullva har to tykkelser. Det ene er stillongs, den andre er mellomlagsbukse. Alle mine unger har begge varianter i både bukser og gensre/jakker og de fryser ikke med dette under vintertøyet. I dag var alle mann ute i to-tre timer i -15.

Spørsmålet er vel ikke om han vil fryse, men om han vil ha lyst til å gå rundt i denne inne på skolen etterpå. For mellomlagsbuksa er jo også ettersittende. Jeg forstår problemstillingen, og at en 8.klassegutt ikke vil ha særlig lyst til å gå rundt i klassen i noe som ligner en hjemmestrikket tights. Det er stor forskjell på niåringer og trettenåringer der altså.

En litt løsere joggebukse i ull vil tross alt være litt bedre, jeg ser den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.