|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden
Jeg skjønner ikke helt den greia med at alle må komme overens. Jeg sier det til mine unger, at du trenger ikke å like alle, og alle trenger ikke å like deg, det er ikke noe mål. Noen går man rett og slett ikke særlig godt sammen med, og det er faktisk helt greit, i alle fall så lenge begge har venner på hver sin kant (tenker ikke på de tilfellene der det er et ensomt barn som ingen vil være med, da må det andre tiltak til). Det viktige er hvordan vi oppfører oss mot de vi ikke går sammen med. Det går an å holde seg mest mulig på avstand fra hverandre, også greie å ta seg sammen og oppføre seg sivilisert mot hverandre de gangene man er tvunget til å samarbeide eller oppholde seg i samme selskap. Og det bør de fleste klare, hvis de ikke for enhver pris skal tvinges sammen hele tida, fordi man på død og liv skal "lære seg å omgås". Da smeller det til slutt, og jeg skjønner ikke poenget.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 21-08-18 kl 23:18. |
|
|
|
|