Sv: Takk til kronprinsparet
Jeg undret meg også over kommentaren om at hun er hardtarbeidende, som et slags motargument til at hun er playboymodell. Som om playboymodeller ikke kan være hardtarbeidende.
Men altså, er jeg den eneste som ser at det er STOR forskjell, når man nå engang er kjendis enten man vil eller ikke, på å stille opp i en slik reportasje i et moteblad, hvor man selv har full kontroll, har blitt spurt, og trolig også både sett og godkjent artikkelen i etterkant, og på å bli fulgt av paparazzier og sladderblader som skriver nøyaktig hva de vil om ens privatliv? At man frivillig stiller opp på en photoshoot som dette trenger ikke bety at man elsker rampelyset og synes det er greit at sladderpressen spekulerer i privatlivet. Tvert om, det er en måte å kontrollere egen publisitet på. Av alle mulige henvendelser de sikkert har fått siden det ble kjent at de var sammen, om å stille opp og brette seg ut i alle mulige slags blad, skjønner jeg godt at de velger denne. Tross alt ganske stilfullt, lite invaderende, og de framstår trolig akkurat slik de ønsker.
På samme måte har de kongelige alltid vært nøye med å holde barna unna rampelyset, med å unngå at det knipses og publiseres bilder av dem i øst og vest, av paparazzier på skoleveien etc. At de publiserer profesjonelle bilder av barna på deres første skoledag, jul, 17.mai og bursdagene deres, betyr ikke at de egentlig synes det er kjempestas med masse oppmerksomhet, og at pressen dermed må få skrive og trykke de bildene de vil.
Sist redigert av My : 30-08-18 kl 00:06.
|