Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Heklet lue til tante

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-07, 22:04   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heklet lue til tante

Jeg skal hekle en lue til min aller beste tante, som har kreft og som skal starte med cellegiftkur i morgen. Det står mellom to for øyeblikket.

Skal jeg velge denne i bomull, som kanskje er best nå på sommeren (eller "sommeren" bør man kanskje heller si):

Eller denne i Silke-Alpaca, som helt klart blir mykere, men kanskje litt for varm. Vet noen forresten om Silke-Alpaca klør? Siden tante kommer til å miste alt håret kan hun ikke ha noe som klør.

Jeg skal bruke andre farger enn de som er på bildene.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.