Sv: Gi bort ting på finn.no. Hva er det med folk?
Det er mye rart ja...
En gang solgte jeg en fin kommode jeg hadde stående på jobb for en symbolsk sum. Jeg sa på forhånd at jeg dessverre ikke kunne hjelpe å bære den ut i bil, så de måtte komme to personer og også melde/ringe meg i god tid før de kom slik at jeg var tilgjengelig og ikke var i møte f eks. Vedkommende kommer alene uten å ha meldt/avtalt på forhånd og blir kjempesur på personalet på jobb når jeg ikke er tilstede, og forventer hjelp til bæring. De ansatte på jobb ringer vaktmesteren som kommer kjørende og hjelper med bæring.
Når det skulle betales så kom kjøper med 1000 lapp (kommoden ble solgt for 150,-) Ingen av personalet på jobb hadde kontanter til å gi tilbake med (naturlig nok) Så de sa at kjøper kunne legge inn en konvolutt med 150,- på en bensinstasjon der vedkommende bodde dagen etter, så kunne jeg hente pengene der.(så slapp kjøper å kjøre 45 min for å levere pengene dagen etter)
Konvolutten ble aldri innlevert og når jeg etterlyste konvolutten i en melding på messenger (ikke pga sum, men prinsipp) så blokkerte kjøper meg. Snakk om å være frekk....