Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Liker dere campingferier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-07, 22:07   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker dere campingferier?

Inspirert av Maribos tråd så ble jeg nysgjerrig på hvordan det står til med campinginterressene her inne på forumet.

Liker dere campingferie? Hva er det som gjør at dere liker/misliker denne måten å feriere på?
Hvorfor velger dere campingferie?
Camper dere med telt? Har dere campingvogn?

Selv har jeg et merkelig anti-forhold til camping. Jeg har forsøkt den siste tiden å jobbe med meg selv på det området. Jeg har aldri sovet godt i telt, har aldri likt campingplasser noe særlig og det å bo på campinghytter er siste utvei hvis vi trenger overnatting.
Hos meg handler det ikke om snobberi på noe vis. Hotellene, ungdomsherbergene og pensjonatene vi har vært på gjennom årene har vært av ymse slag. Jeg har bodd på steder i utlandet som jeg tror folk her ville ha grøsset i vinkel av med utedo med slanger i gresset, digre edderkopper og kakerlakker. Jeg hadde glatt reist tilbake til dette stedet og til enstjernerspensjonatet i Kairo.
Jeg stiller ikke store krav til overnattingssteder. Det er likevel noe med camping som ikke frister meg. Vi var på noen campingferier i oppveksten og det kan hende at de opplevelsene har påvirket meg. Kanskje jeg bør gjøre noe med campingholdningene mine. I det minste bør jeg finne ut av hva det er med camping som ikke tiltrekker meg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.