Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instagram

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-19, 17:13   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

tenkt deg at du har en kosestund med mamma hvor dere lager pepperkaker til jul. Og så viser det seg etterpå at bildene skulle brukes til reklame for et lydbokfirma.

tenk deg at moren din går ut i mediene og forteller at du er plaget med at folk du ikke kjenner roper navnet ditt når du er ute. Moren din går ut i avisen og forteller at hun vurderer privatskole for å unngå oppmerksomhet. Men fortsetter å skrive om deg og publisere bilder av deg som før.

Tenk deg at lekene i hagen din og møblene på soverommet ditt er sponset - og rikelig med bilder av det ligger ute på nettet. Tenk deg at du blir filmet - og spør mammaen din: "hvorfor filmer du? Skal du sende det til mormor?" Og så legges filmen ut på IG-stories på en konto med flere hundre tusen følgere.

Det er jo Trumann-show i RL.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.