Sv: Mitt lille land - Trond og Haddy
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Jeg blir litt overrasket over hvor mye hardere man dømmer kvinner enn menn. Giske har virkelig gjort overtramp mot mange mennesker og så sammenligner du det at Tajik tok opp det Giske har gjort som en verre ting? Hæ? Det er verre å fortelle om det enn å gjøre det?
Dette er som de Trumpistene som mener at Clinton sine smårusk er verre enn de grove overtrampebe han har gjort.
Jeg synes faktisk det å gjøre seksuelle overtramp er en helt egen særstilling av menneskelig trekk og at de som gjør det, de er en egen bedriten kategori av mennesker.
Jepp. Enig med Esme, igjen.
Jeg er DRITT lei av folk som bruker det at Hadia Tadjik FORTALTE om trakasseringen (selv om noen mente det var viktig å holde lokk på det) for å unnskylde den DRITTALE oppførselen til Giske. Unnskyld meg, driver du med snusk, får du tåle at det kommer frem i lyset og ikke pakke det inn som en maktkamp. Hadde han ikke vært en drittal dust, hadde det ikke vært NØDVENDIG med en "maktkamp". Det handler jo om at man ikke kan ha en fyr som ham på toppen av et parti, fordi han ikke spiller rent overhodet og dessuten misbruker makten sin i øst og vest.
|