Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Skal vi ta bompengedebatten?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-19, 12:10   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi ta bompengedebatten?

Jeg er for bompenger. De gjør at jeg svært sjelden tar bilen inn til byen, men kjører kollektivt.

Vi er heldige som har kollektivt som et godt og billig alternativ, jeg ser den, men jeg ser likevel veldig mange i området mitt som ser på det som en selvfølge at de skal kjøre bil inn til jobben midt i Oslo sentrum, og det er fryktelig unødvendig, syns jeg.

Jeg ser at bompengene treffer urettferdig for enkelte grupper, men jeg tror likevel at de må til for å oppnå målsetningen om mindre trafikk i byene OG finansiering av vei- og kollektivprosjekter.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.