Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøper dere bukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-19, 13:39   #13
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Jeg kjøper mine dongeribukser hos Zizzi (klesbutikk med klær i store størrelser). Har fått masse hjelp der til å finne de riktige buksene, og er kjempefornøyd!

Jeg var godt fornøyd med de Levi's-buksene hvor man kunne få spesialtilpasning, men de er det slutt på nå, og da finner jeg ikke Levi's-bukser som passer. Jeg passer ikke vanlige dongeribukser (jeg er ofte for tynn rundt livet, har for tykke lår/legger og har for lange bein) og har gått gjennom buksene som finnes hos Lindex/KappAhl/HM. Hos Zizzi fikk jeg hjelp til å finne noen stretch-bukser som passet supert for meg.

Hvis man er litt ukurant i størrelsen, så vil jeg forresten anbefale å gå i klesbutikker på tidspunkt hvor de er tomme for kunder (hverdager rett etter åpningstid - eventuelt seint på kvelden og like før stengetid) og rett og slett be om hjelp til å finne de klærne man trenger. Jeg betaler heller mer for å finne de rette klærne, enn å ende opp med klær som jeg bruker en eller to ganger, og så havner de nederst i kleshaugen.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.