Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Haddy og boka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-19, 12:17   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Tja - jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Vulkan-varselet handlet om at noen i LO-systemet observerte ham i full sving på Bar Vulkan og varslet videre om det. Hva jeg synes om kvaliteten på det, skjønner jeg ikke helt hva du mener med - men det kom uansett lenge etter at han var suspendert, så det har uansett ikke noe med saken om makten i AP å gjøre. Annet enn at den med all tydelighet viste at han fortsatt overhodet ikke har skjønt hvordan man forvalter sitt rykte. Eller oppfører seg mot kona si.

Og klart at det å fjerne noen fra en maktposisjon i toppledelsen gjør noe med maktbalansen - det er jo ikke til å unngå. Men jeg tror altså at grunnen til at han ble fjernet, var at oppførselen hans gjennom år ikke lenger kunne feies under teppet - etter #metoo.
Det er ikke tvil om at varslersaken rykket om på maktbalansen mellom fløyer i AP. Men jeg tror faktisk at det VAR TGs oppførsel som var årsaken til at han ble fjernet. Jeg tror IKKE på at det var vikarierende motiver bak.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.