Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det innafor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-19, 00:55   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Poenget her er at vi selv betaler for å slippe å male. Og det vet de. Allikevel spør de om mannen kan male hos dem. Så de slipper å betale så mye for en maler. Det henger ikke sammen i mine ører. Jeg snakker ikke om at jeg ikke kan ta barna alene fordi de er gir små. Jeg snakker om hvem som spør hvem om hjelp. Jeg hadde da aldri bedt dem male her hvis de nettopp selv hadde betalt for å slippe å male!!!

Det var du som poengterte at det var snakk om småbarnsforeldre i første innlegg da. Det forvirret meg, jeg trodde først ikke det var dere selv du snakket om, men at du spurte for noen andre. Men nei, det henger ikke sammen i mine ører heller, men igjen, det er et spørsmål, og passer det ikke må man kunne gi et negativt svar, i stedet for å legge ansvaret på den som spør. De vil vel fortsette å tro det er greit, så lenge mannen din fortsetter å svare ja. Som andre her ville jeg også blitt temmelig sur om det var min mann det gjaldt, så full forståelse for det, men jeg mener også at det er hos han feilen ligger, ikke hos foreldrene hans.

Sist redigert av My : 21-10-19 kl 01:04.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.