Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

B-mennesker, foren dere!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-19, 13:39   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Skjønner ikke hva i alle dager A-mennesker skal med sol om kvelden, dere har jo lagt dere før 19-nyhetene uansett.

Jeg kom ut som moderat B-menneske i testen, for jeg synes tross alt det er greit å få ting gjort på dagtid, det tar bare ei god stund før jeg føler meg våken. Hadde jeg ikke hatt noen forpliktelser hadde jeg sovi mye lenger enn jeg oppga i testen også, men jeg synes jo det er hyggelig å treffe A-mennesker også, så jeg klarer å presse meg til å stå opp før. Før ni går jeg dog fullstendig på autopilot.

Jeg synes det var nydelig å stille klokka nå, endelig føles det som om min indre klokke sammenfaller med tidspunktet som vises. Jeg kunne gjerne hatt vintertid hele året, jeg trenger ikke lys for å holde meg våken om kvelden, heller litt starthjelp på dagtid.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.