Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Leker du med barna dine?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-07, 21:39   #20
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Jenta mi er veldig flink til å leke alene, og når hun er helt inne i sin egen verden prøver jeg å la være å blande meg borti. De gangene jeg leker med henne går det mye på å kaste/sparke ball, sende biler til hverandre etc, eller hjelpe henne med å kle av og på dukker. Så bygger jeg lego med henne (men der har jeg en tendens til å ta helt over, for jeg synes det er så morsomt, og hun bygger ikke slik jeg vil ... ). Hun har bare såvidt begynt med litt rollelek (fylte nettopp 2) så det har vi ikke hatt så mye av enda. De gangene det skjer er nettopp når hun er inne i "sin egen verden", så da lar jeg henne holde på for seg selv.

Utendørs leker jeg mer med henne. I sandkassa og ellers rundt omkring. Men det blir mye til at vi studerer insekter og diverse som vi finner på bakken da. Og kaster stein i vann.

Pappaen hennes er nok litt flinkere til å leke med henne enn jeg er. Da blir det mye løping og herjing, gjemsel og "BØ" og litt bråkete ting. Jeg er litt flinkere til å lese, tegne og synge med henne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.