Hvor finner jeg inspirasjon til reiser?
Jentungen (10) har mange fikse ideer på hvor vi skal dra på ferie - trolig svært inspirert av klassekamerater med svært så eksotiske og dyre ferievaner.
Nå er jeg ikke spesielt glad i å reise (langt) - til det er jeg for lat og det er for mye stress med fly og transfer og planlegging og folk , og det er dyrt å reise komfortabelt 5 personer (ukomfortabelt er uaktuelt). Sa jeg at jeg ikke takler andre tidssoner enn CET +/- 2?
Jeg har ingen interesse av å "keep up with the kardashians", ei heller å skape den feteste insta-kontoen. Flyskam har jeg ikke så mye av (men så er jeg heller ikke i kundegruppen her føler jeg). I tillegg har vi tilgang til svært, svært gode feriemuligheter i vårt eget land, både til vanns og til fjells.
Med andre ord: jeg er ikke så interessert i feriereiser. Men en gang i 10-året kan jeg strekke meg til. Og i så fall vil jeg gjerne bruke lang tid på å skape den perfekte reisen. Men hvor skal vi drømme om å dra? Kidsa vil til Hawaii og New York, men hva vil jeg?
Kjøper man sånne reisemagasin på Narvesen og blar seg igennom? Eller er det her sånne bloggere og influensere kommer inn og skal gi meg råd?
Selvsagt er det FP som skal gi meg råd ...
Kan noen hjelpe?