Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor lenge er du villig til å ha barn boende hjemme?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-07, 00:40   #14
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lenge er du villig til å ha barn boende hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg håper jentene har lyst til å flytte hjemmefra når de begynner å studere. Som Skilpadda, synes jeg også det hadde vært en fordel (for dem) om de valgte å reise utenbys eller utenlands for å gjøre det.

Også er det selvsagt veldig, veldig fint om de velger å flytte tilbake igjen senere.

Enig med Tefelia og Skilpadda Skulle jentene velge å studere her i Trondheim, så stiller vi nok sokkelleiligheten til disposisjon for de. Da får de anledning til å ha litt avstand fra oss samtidig som de bor gratis og har mulighet til å være hjemme hos oss når de ønsker det. Men skal de bo i sokkelen så forventer jeg at de bruker vaskemaskina der - det nytter ikke å komme snikende opp med klesvasken

Jeg har forresten en kollega som nærmer seg 50 år og som fortsatt bor hjemme hos mor. Han kan aldri jobbe overtid på onsdager - da er han nemlig på handletur på Obs sammen med mor

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.