Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dine beste tips til dekking av konfirmasjonsbord

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-20, 15:27   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Dine beste tips til dekking av konfirmasjonsbord

Vi skal ha konfirmasjon hjemme og jeg har startet planlegging. Tenker å ha hestesko til selskapet på 20.

-Hvilken type duk er penest. Hvit lin? Er det lurt å ha filt under? Hvor kjøper jeg det til god pris/ kvalitet? Skal ha tre konfirmasjoner fremover, så det går greit å legge litt penger i ting siden det blir brukt flere ganger.

-Fargetema til gutt. Han kunne ikke brydd seg mindre om farger, og er vel for stor til å kjøre fotballtema. Så hvitt og grønt eller hvitt og blått tenkte jeg. Tips til småvaser som jeg kan sette snittblomster i? Sikkert lurt å bestille en lav blomsterdekorasjon til midt foran konfirmanten?
Linservietter- noe sted disse kan bestilles billig?

-Hvordan dekker man med tallerker og glass egentlig? Vi skal ha tapasbuffet. Har hvitt Ikea 365 servise, enkelt men pent. Middagstallerken under og frokosttalleken over? Vinglass og vannglass?

Sist redigert av daffy : 26-07-20 kl 20:04.
daffy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:20.