Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Donald Trump

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-20, 10:18   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg synes dokumentaren til Seltzer var veldig bra og tankevekkende. USA er er splittet land, med store interne problemer. Og mht Fox og CNN - Fox har noen fornuftige, kritiske stemmer som våger å ikke alltid snakke Trump etter munnen. Jeg forsøkt er se Fox tv sin valgdekning, men jeg klarte det ikke. Det ble for mye konspirasjoner. Når det gjelder CNN så er de langt fra upartiske og sterkt negative til Trump - enn de hadde jo en der som representerte republikanerne, og som fikk snakke uavbrutt og balansere det som ble sagt.

Jeg håper faktisk at Biden får med seg noen republikanere når han skal velge sine menn og kvinner. Fordi jeg tror det er helt nødvendig for å i det hele rett få til noe. De må innse at der er store, grunnleggende problemer i samfunnet der borte som gjorde at Trump i det hele tatt kunne bli valgt. Og som gjorde at han fikk mer enn 70 millioner stemmer denne gangen også. Man kan ikke bare le av dem of kalle dem tullinger. En del av dem er unektelig det, men en god del av dem er bare lut fattige mennesker uten håp. Som kanskje fikk 500 kr mer å leve for under Trump. Og et håp om at kullindustrien de jobbet i, kanskje kan komme tilbake under ham, for det lover han jo. I motsetning til Biden, som vil ha den helt bort.

For mange er nok Trump den amerikanske drømmen. Og ikke en karrierepolitiker som snakker er helt annet språk enn dem.

Blæh. Jeg er glad Biden ble valgt. Men jeg tror dette er langt fra over. Veldig langt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.