Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg har en i min omgangskrets som i det jeg tippet iver kanten på prekestolen ville ropt at jeg ikke måtte klage på at jeg falt, det var tross alt jeg som valgte å gå opp dit.
Den krampaktige måten å møte enhver utlufting av frustrasjon med at det er jeg selv som har valgt "insert hvilken som helst forutsetning". (å få barn, f. Eks. Så da er det ikke lov å svare på et spørmål om helga med at "det blir hektisk, en skal leveres på speidertur en time etter at jeg normalt er fersig her, med middag i magen. En skal spille håndballkamper lørdag, og det er dugnad i barnehagen og søndag kommer speideren hjem. Da har fetteren bursdag".)
Det pågår innvendig malama-eksplosjon hver gang jeg glemmer meg og finner på å svare sånn halvt ærlig. I sunnere perioder går det på "joda, du da?" og ikke noe mer info enn det utlevert
Så dumt at man delte at det ble hjemmekontor pga sommerdekk i en gruppe inkl denne... For. Den VET jeg er vår egen feil, det er måte på hvor hardt det trenger å gnis inn...