Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville dere gjort i denne situasjonen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 18:54   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ville dere gjort i denne situasjonen?

En god venninne av meg har flyttet til et helt nytt sted pga jobb. De har bodd der siden juni, med sine tre jenter på 2, 4 og 7 år. På en lekeplass i nærheten sa plutselig to jenter i 10 års alderen til min venninne og mannen hennes at de måtte passe på barna sine, for det bor en pedofil i nærheten. De forklarte hvor han bodde, og det viser seg selvfølgelig å være naboen i huset ved siden av dem. Han er i 60-70 års alderen. Venninnen min snakker med den godt voksene damen i det andre nabohuset og hun tenker litt før hun svarer. Joda, mannen er dømt tre ganger for overgrep mot småjenter, siste gang i 1999.

Venninnen min er ganske fortvilet, han har jo sonet starffen sin, og det er slettes ikke sikkert han gjør noe slikt igjen. Men jeg forstår veldig godt at hun er bekymret. Hun fortalte at eldstejenta ble borte bak huset i sted, bare et øyeblikk, men mamman kjente panikken bre seg med en gang når hun ikke visste hvor jenta var. Sånn skal det jo helst ikke være i egen hage. Faren til barna klarer nesten ikke tenke klart oppe i dette, så hun følte dette tæret på hele familen og ikke minst trivselen. Jeg har jammen ikke noen gode råd å gi henne, har dere?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.