Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg skal stå opp kl. 3.30 i natt ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-07, 19:45   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal stå opp kl. 3.30 i natt ...

For vi blir hentet av svigers her hjemme i 5-tiden, så er det rett til Sola flyplass og videre til ROMA!!

Vi skal være i Ferrandina (helt i sør, nesten i skotuppen) i 10 dager, kose oss ihjel. Det eneste jeg gruer meg litt til er å ikke kunne kommunisere så mye med min manns slektninger der nede, siden de ikke snakker engelsk, kun italiensk. Men det skal bli koselig å møte dem allikevel.

Camilla gleder seg ihjel, hun har telt på fingrene i en uke nå og gleder seg veldig til å stå opp "midt på natten" for å bli hentet av sine besteforeldre. Vi har kjøpt Cars-badering og liten mini-gummibåt til henne, som hun kan ha i svømmebassenget og på stranden, og hun har fått ny badedrakt. Ungen er helt vill, for ikke å snakke om mora!

Ciao!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.