Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Den store påsketråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-21, 18:28   #10
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store påsketråden 2021

Å påsketråd. Det trengte jeg. <3

Vi har alltid pleid å dra på to-ukers ferie til langtbortistan i påsken, men det blir såklart hjemmepåske i år som i fjor. Fant ut i fjor at jeg har en god del påskepynt som jeg hadde glemt, og nå gleder jeg meg til å ta den ned fra loftet. Blir nok torsdag/fredag før palmesøndag jeg pynter. En venninne sa at det jo er påskeadvent nå allerede, men jeg venter litt til. Det vil si jeg kjøpte faktisk gåsunger i dag pluss et par sånne minipåskelinjer på løk, så bittelitt pynt er det blitt allerede. Jeg skal gå all in med blomster, borddekking og lage masse god mat. En tradisjon fra da jeg bodde i Tyskland var å spise de første tyske, hvite aspargesene i påsken. Håper de er kommet til Oslo da. Så noen i butikken i dag, faktisk, men det var ikke de skikkelig gode, så jeg krysser fingrene. I tillegg blir det vel en dag med lam, en gulrotkake, dessert med jorbær/is/krem/eggelikør, masse mini-egg, marsipan og sjokoladepåskeharer fra Lindt (som jeg så i butikken til min store glede) og et par dager med ekstravagant påskefrokost med ALT som er godt og mye egg, rundstykker etc.

Av aktiviteter blir det vel noen turer, forhåpentligvis mulig å sitte på balkongen og kanskje kjøper jeg et digert puslespill. Vi får se. Ellers bøker, TV og det vi gjør til vanlig.

Sist redigert av liefje : 16-03-21 kl 18:52.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.