Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Planlegging av B&B

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-21, 18:24   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Planlegging av B&B

Det er 17 dager til vi overtar huset vårt, og da starter oppussinga for fullt. I ventetiden jobber vi med konseptet vårt og planlegger innkjøp. Dette arbeidet er utrolig morsomt, men tidkrevende, og jeg står midt oppi en stressende eksamensperiode - og får ikke gjort det jeg ønsker. Men kanskje det finnes noen kreative sjeler her inne som kjeder seg litt innimellom og liker å lete etter ting på nett?

Våre rom kommer til å ligne på dette, der vi satser på en lys og luftig atmosfære.

Frokosten vil bli servert på rommet den første tiden, før vi får satt i stand dagligstua, og jeg er på jakt etter et servise som kan harmonere med den stilen vi har. Det kan godt være litt farge på det, hovedsaken er at det er pent å se på, godt å spise/drikke av, og som tåler slitasje godt. Har du noen tips?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.