Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan finne nytt merke rouge og ny farge?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-21, 13:16   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan finne nytt merke rouge og ny farge?

Jeg har i over 30 år brukt Lancome sin Blush subtil i fargen brun roche. Fargen er gått ut av sortimentet og jeg har omtrent brukt opp den siste jeg hadde. Jeg har likt dette merket så godt fordi den er drøy i bruk, gir pent resultat og fargen passer til min blåhvite bakgrunnsfarge. Jeg prøvde et annet merke en gang for lenge siden, men det falt ikke i smak fordi den varte så kort.

Så hvordan finner jeg et nytt merke med de samme kvalitetene ? Og hvordan skal jeg finne riktig farge som passer til meg når jeg blir tvunget til å velge en farge ?

Jeg håper dere er fulle av gode tips sånn at jeg slipper så mange bomkjøp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.