Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-21, 09:21   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Det er nok mange av oss som har lurt på det. For min del ser det ut som at veien bare har blitt til underveis, men jeg har virkelig klødd meg i hodet mange ganger og lurt på hva det kom til å bli av meg.

Nå husker jeg ikke helt hva du jobber med, men har du lyst til å bytte yrke? Eller bare jobb?

Jeg vil i alle fall ikke ta noe mer/ny utdanning, men jeg kunne tenke meg å jobbe med en annen del av kunnskapsområdet mitt, eller bruke kunnskapen min på en annen måte enn jeg gjør nå. Jeg begynner bare å bli skikkelig lei av å jobbe med det faget jeg jobber med, og har lyst til å jobbe med noe annet. Vet bare ikke helt hva, hvor og hvordan. Så det lurer jeg på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.