Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-21, 07:50   #11
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Jeg tenker at det holder med det vanlige teste-opplegget jeg da. Men håper virkelig ikke den testen på vei til kirken blir positiv altså....! Litt synd for de uvaksinerte gjestene som allerede bor hos eksen sammen med konfirmanten disse dagene i såfall, men de har jo valgt det selv... Og selvsagt veldig leit for konfirmanten om hun står der i bunad med positiv test. Velger å tro at det går bra.

Jeg tror vi er ca klare. Jeg har skrevet tale (må bare finpusse og øve litt på den), jeg har laget en timinutters film med filmklipp fra jeg var gravid og frem til nå (er knallfornøyd med den selv - det tok en del tid men jeg koste meg med å lage den). Jeg har fikset kaker, klær til alle jeg har ansvar for, jeg har sagt fra til restauranten hvor mange vi blir, og jeg har bordkort. Jeg har fikset sparebankkonto til konfirmanten, ordnet konfirmasjonskort og gave (penger+fotobøker, en for hvert år av livet hennes - dette er noe jeg har holdt på med i noen år). Da er det ikke mer da, tror jeg? Vi skal ikke ha sanger (såvidt jeg vet da), og jeg regner med at restauranten har bordpynt nok.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no