Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-21, 21:59   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På tide med kjærestetur igjen!

Sist rakk vi akkurat å komme hjem fra Hamburg (bokstavelig talt, vi kom med et av de siste flyene) i mars 2020.

Nå går turen innenlands og med bil. Vi liker å kjøre bil så destinasjon er valgfritt (med Tromsø som grense tror jeg, men da blir det tog).

Jeg er først og fremst ute etter å finne en litt luksuriøs overnatting.
Hytte eller hotell. Med boblebad altså ikke spa på hotellet men boblebad på rommet. Evt hytte med tilsvarende. Deretter legger vi planen når overnattinga er klar.
Så hotell og hyttetips motas med takk! Google skjønner nemlig ikke hva jeg leter etter og tilbyr meg bare å kjøpe boblebad eller hoteller med spa.
Pris er underordnet.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland

Sist redigert av Floksa : 13-09-21 kl 10:32. Årsak: Drit i boblebadet. Men ikke bokstavlig :sjokk:
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.