Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Twentyfour Finse vanntett?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-21, 10:27   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Twentyfour Finse vanntett?

Både mannen og jeg har hhv jakke og anorakk, samt bukser fra Twentyfour Finse. Jeg har hatt mitt lenge, men det har i grunnen aldri pøst virkelig ned når jeg har vært ute (og jeg er mye utendørs), så jeg har ikke testa det ut i virkelig pøsregn. Mannen, derimot, har hatt settet sitt i ett år, og han bruker det når han går til jobb (3 km). Han kommet stadig klissvåt hjem. Det er egentlig mest jakken det er snakk om, og da særlig langs glidelåsen, men også andre steder på kroppen.

Jeg vet at vannsøylen er 15000, og jeg trodde at sømmene var tapet.

Er dette vanlig? Jeg har som sagt aldri vært ute i virkelig dassregn med mitt, og jeg er veldig fornøyd med passformen på klærne, særlig buksen. Men mannen er overhodet ikke imponert over jakken sin.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.