Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-21, 00:00   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg er på kontoret for å gjøre unna ting jeg ikke rekker å få gjort på dagtid, (les: oppgaver som krever å få sitte i fred i en times tid sammenhengende) og begynner egentlig å bli litt lei av å jobbe hele jævla tiden.

(Og så er jeg enda mer lei av alle "åh men så fint det må være å ha litt jobb igjen da, JEG HAR FAENMEG JOBBA RÆVA AV MEG GJENNOM HELE JÆVLA PANDEMIEN, det er ikke et føkkings hvileskjær å drive et firma uten inntekt men med masse ansatte heller goddammit...)

Og så gruer jeg meg fryktelig til pressekonf i morra for om det stenges for oss igjen nå så tror jeg ikke at jeg orker det her igjen.

Maverick er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.