Sv: Juletråden 2021
Hatt meg et raid på senteret (varmt å gå mange timer med munnbind) og fått i hus det meste til ungenes kalender. Og litt pjask til mannens som trolig har rundt halvparten med sjokolade og andre halvparten er litt sokker og annet jeg finner på.
Det skal nok bli desemberkos i år også. Og mann som er veloppdradd nok når jeg sender bilde av en pondus - sjokoladekalender og spørr om han heller vil ha en sånn svarer "det er koseligere med din variant" så da blir det poser på et gavebånd oppunder taket i år også. Etterhvert som posene plukkes ned så er det plass til julekortene som pleier henge der. (ungene har kalender mamma har brodert til dem. Det har faktisk jeg også, men den har ikke vært i bruk på mange år) satser på at mannen har tenkt å ordne et eller annet til meg også da. Han har ikke for vane å være så fantasifull. 24 poser med sjokoladekuler i et år. Eller tre. Så kjøpte jeg med hans velsignelse essie kalender et år. Så året etter kjøpte han en sminkekalender til meg som ikke traff helt. Det vsr vel i fjor. Så vi får se hva som skjer