Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Black week - hva kjøper du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-21, 10:57   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg er en avviker jeg da, som er litt irritert på at jeg ikke kan ta en feriedag på fredag og levere ungene på skolen og dra på senteret, alene, armert med mange handleposer og lasse av i bilen når det er tungt. Det stresser meg ikke at der er mye folk, og jeg får gjerne kjøpt mye julegaver. Tr meg en pause og får meg litt mat og drikke, somregel fra en butikk, ikke kafe, og sunnmøringen i meg koser meg når jeg får kjøpt det jeg likevel skulle ha, på tilbud.
(Men i stedet er jeg på kurs 8.20-16 og julebord fra 18, i en by langt hjemmefra)

Jeg skal prøve å nettshoppe litt denne uka har jeg tenkt, men det er så krevende å orientere meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.