Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-07, 00:56   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?

Jeg har jobbet med å fylle minibanker. Maskinen vil ikke automatisk skjønne at det er dine penger den har fått tilbake. De havner nemlig i samme bunke som penger som ikke er "fine" nok til å leveres ut. I hvert fall var det sånn med den typen maskin som jeg betjente.

Derfor ville jeg tatt kontakt med banken som minibanken tilhørte og forhørt meg om det var slik at det var returnert penger den akutelle dagen. De vil kunne se at du har vært i minibanken på logen.

De færreste banker fyller minibankene sine selv lenger (bare en av MANGE banker jeg har jobbet i gjorde dette). Så det vil nok ta litt tid å finne ut av det, men du får i hvert fall ingen penger tilbake sånn helt av seg selv.

Jeg har forøvrig gjort samme tabben selv, men det var bare med 500 kroner. Da var det noen som hadde tatt pengene, og de var ikke blitt svelget av banken. Men dette skjedde på et veldig travelt sted, så det var ikke så rart.

Lykke til. Jeg skjønner at dette er ekstremt bitre penger å miste!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.