Kan jeg lære å elske å gå på ski?
Jeg elsker å gå på skøyter. Særlig på islagte vann ute i naturen, men går gjerne på bane også. Jeg er ganske flink til det og føler meg trygg og det gir meg en enorm glede- og mestringsfølelse.
Jeg skulle ønske jeg syntes det var like gøy å gå på ski. Men det gjør jeg ikke. Jeg er ikke så veldig flink, blir sur av bakglatte ski, av kladder og trenger derfor sikkert både riktig utstyr og at noen lærer meg riktig teknikk.
Jeg er god til nedoverski og synes det er gøy. Men langrenn er mer lavterskel her jeg bor, og det hadde vært fint å glede seg til skisesongen, og fint å ha en ekstra måte å kombinere det å ha det gøy med litt tiltrengt mosjon.
Nå er det supre skøyteforhold, så jeg har gått hver dag i romjulen. Men skisesongen er lenger og mer forutsigbar en skøytesesongen. så hvordan kommer jeg igang? Jeg betaler gjerne for både bra utstyr og kurs, hvis jeg kommer ut på andre siden som langrennselsker. 
PÅ forhånd takk for tips!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|