Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hjelp: operasjon spis opp fryseren

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-22, 00:03   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp: operasjon spis opp fryseren

Vi bedriver operasjon spis opp fryseren og selv om jeg får knertet både kyllingkraft, div frosne grønnsaker, spinat og litt av baconet i morgendagens kyllingsuppe er det andre ting som er vanskeligere å få omsetning på.

Utfordringen er som følger: Vi er bare tre stykker, så det må være vanlig hverdagsmat, og ikke generere mer mat til fryseren.

Hva gjør jeg med/serverer med
3 pakker med lomper
2 bokser eplemos
1 rødkittost (bare jeg som spiser, og jeg spiser egentlig ikke noe særlig brødskiver)
2 pølsebrød (jada, vet at disse og en lompepakke kan spise med nettopp pølser, men finnes det noe annet?)
2 bokser rødkål
1 liten boks bbq-saus

I tillegg til dette har vi enorme mengder frosne bær og chili, luksuskakao, en frossen banankake, lussekatter, kanelsnurrer og deig til sjokolademintkjeks, men det har jeg en løs plan for. Men om du ser at det kan brukes sammen med noe av det andre så er det lov.

Hjelp!

(Jeg skal nemlig til Sverige og vil ha plass til å fylle opp med nye greier)

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.