Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dagens russefeiring og ekskludering

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-22, 12:19   #11
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens russefeiring og ekskludering

Vi har hele spekteret er mitt inntrykk. Og det er vanskeligere og råere å nå helt opp der det er gjenger som bestemmer seg for å kjøre på. Men også mange som har en strålende russetid som ikke tar helt av.

Jeg snakket med en som har en i vg1. Der skulle foreldrene på møte for å skrive under kontrakt for buss. (Jeg er litt usikker på om foreldrene skulle skrive under, men de skull ei alle fall på møte) Forelderen ønsket det ikke, men kjente at det ikke var så mye valg hvis ungdommen skulle være en del av vennegjengen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.