Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Forsiktig feriefundering (Danmark)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-22, 10:18   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Forsiktig feriefundering (Danmark)

Jeg utforsker muligheten for å ta noen dager utenfor kontoret i sommer og funderere på å ta med jentungen (pluss hva nå enn som vil være med av storebrødre) til Danmark. Lettvinn kjøreavstand og lavterskel, what's not to like.

Legoland og Givskud Zoo er tanken, og så ønsker jeg meg en campinghytte på en rolig camping et sted ved havet. Hvor er ganske hipp som happ, men Jylland er enklest.

Tips til campingplasser jeg kan sjekke ut? Vil ha minst mulig hassle og mest mulig hav og strand. Veldig lite opptatt av fancyfaktor eller tilgjengelighet eller whatever - hytte, hav, strand og ro er specs her altså. Fin strand. Min datter er en strandloppe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.