Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du stolt av hjemmet ditt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-22, 00:34   #34
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg synes egentlig vi har et fint hus, men jeg er dessverre ikke så glad i det i hverdagen som jeg skulle ønske. Det er vel tidsriktig å ha store, åpne rom, men jeg hadde nok trivdes bedre med mer vegger og lydskjerming.

Vi har det som vel kalles et stort allrom med kjøkken og stue. Alle som kommer og går må via dette. Skal ungene og deres venner ut og inn må de gjennom her, det samme gjelder bruk av det ene badet. Samtidig er rommet slik at en får ingen stillesone i det hele tatt - så fort noen smører en skive eller bruker vannkokeren er det "bråkete" i hele stua. Jeg savner veldig å kunne sitte litt i fred og se på TV, surfe eller lese. Ungene er nå store tenåringer, og jeg føler litt på at det ikke føles ok å f.eks sitte i morgenkåpe med vått hår på kveldstid eller helgemorgener da det er venner og kjærester som plutselig skal finne seg mat og drikke to meter fra sofaen.

Det hadde vært et fint hus for ekstroverte vil jeg tro.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.