Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bergen, hva er hvor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-22, 22:36   #1
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bergen, hva er hvor?

Jeg skal lokalisere meg i Bergen..

Hva anbefales av Internett sider e.l.?

Trenger ikke all verden men skal til fisketorget i morgen på bondens marked. Er på Nesstun, vet det er noe lagunen her fordi der har jeg vert.
Trenger å finne en dyrebutikk og fant en Thailands butikk i nærheten av fisketorget på et kart men det var ikke så mye mer merket hvilke butikker som er i nærheten av fisketorget.

Så er det en fordel å vite hvor noe legevakt er, samt Haukeland (fordi der var jeg sist gang etter en bæbu tur men jeg husker ingenting av den..).

Så får skyss appen forklare meg hvordan jeg kommer meg til ulike plasser

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.