Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Brighton

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-22, 17:24   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Brighton

Det ser ut til at jeg skal til Brighton ca 10 dg i slutten av oktober. Noen som kjenner området som vil gi meg litt tips? Vil jeg bo i sentrum eller litt utenfor?

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg skikkelig koselig britisk cottage på en klippe eller et eller annet sted, men det må være enkelt å komme seg til byen, butikk etc. Jeg leier ikke bil, så kanskje ikke så enkelt å innfri?

Noe å oppleve i området? Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt til å shoppe-shoppe altså, men har Brighton det meste liksom? Jeg har, som dere kanskje skjønner, ikke vært der før Jeg ser at byen har en nydelig strandlinje, og jeg elsker å titte på havet og bare slappe av, så egentlig så burde jeg kanskje heller vært der på sommerstid for jeg ser for meg at senhøstes kan være relativt rufsete i været - men jeg elsker vær da, så det går sikkert finfint.

Fortell meg det jeg trenger å vite om Brighton

Sist redigert av IzziCreo : 14-07-22 kl 17:29.
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.